nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2007, poved v sobesedilu:

Seveda gre za popolnoma drugačen način poslovanja, če hoče človek kam premakniti repertoarno gledališko predstavo ali ima opravka z gledališko skupino, ki ima mobilnost vpisano že v producentski ustroj; referenčnega umetnika, kakršen je recimo Emio, ki je v Ljubljani ravnokar odplesal svoj Pekel, iz leta v leto producira skupina bolj ali manj istih koproducentov (festivalov ali kulturnih centrov), in ko predstava najprej obišče producente, ki so se že vnaprej vključili v ustvarjalni proces, obrede kar lep kos Evrope, če ne že tudi drugih celin. Obstaja pa cel kup gledaliških projektov, ki črpajo vire iz različnih evropskih in drugih skladov, ki so že vnaprej naravnavi na mednarodni gledališki prostor, kjer pa vsekakor grozi nevarnost, da želje producentov preglasijo vizijo umetnika. Jasno je, da je predstava dobra le tedaj, kadar obstaja močna umetniška vizija režiserja in njegove umetniške ekipe.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA