nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2007, poved v sobesedilu:

In prav v tem je trik teh dokumentarcev: nadomestiti skušajo ameriške medije, ki so zatajili, ki informacije filtrirajo in ki slikajo fiktivni svet, v katerem korporativni pohlep ni nič slabega, le prakticiranje ustavne pravice do svobode in iskanja sreče. Kar pa ne preseneča: kot lepo pokaže dokumentarec Orwell se obrača v grobu (Orwell Rolls in His Grave, 2004), so tudi ameriški mediji le korporacije, ki lažejo, zvijajo in filtrirajo informacije, širijo korporativni evangelij, ustvarjajo iluzijo, da imajo potrošniki možnost izbire, demokracijo pa prirejajo korporativnim interesom. Če hočete videti, kako zelo se razlikujejo ameriške in arabske informacije o istih dogodkih z začetka iraške vojne, si poglejte Kontrolno sobo (Control, 2003), doku o sloviti arabski TV postaji al-Džaziri, ki pokaže vse tisto, česar ameriške televizije ne pokažejo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA