nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2006, poved v sobesedilu:

Ugotovili so, da naj bi bili prihodki Volosa večinoma ustvarjeni v Mercatorju, saj so se s 55 odstotkov v letu 2003 povečali na 84 odstotkov v letu 2005. Volosove cene naj bi bile primerljive z ostalimi ponudniki, težava pa naj bi bila v tem, da naj bi drugi Mercatorju ponujali večje popuste. Mimogrede, favoriziranje Volosa so očitali že maja letos, ko je Delo objavilo dokument, s katerim se je direktorica Volosa leta 2003 obrnila na tedanjo direktorico srbske družbe Jaffa Crvenka , da sta se Mercator in Živila »po nalogu g.« odločila, da je mogoče izdelke Crvenke v prihodnje plasirati v Mercator le prek Volosa kot ekskluzivnega uvoznika in distributerja. je takrat trdil, da takšnega navodila ni izdal niti za to niti za kakšno drugo podjetje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA