nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2006, poved v sobesedilu:



Težava Agrokorja je predvsem to, da ponudbo na njegovih policah narekujejo kupci, ki raje kupujejo slovensko blago, katerega je zato na policah Konzuma vse več. Prav navade kupcev, vendar tokrat predvsem rigidnost kupcev, pa naj bi bile problem slovenskih trgovcev pri umeščanju hrvaških izdelkov na police v Sloveniji. je v omenjenem intervjuju tudi povedal, da je prisotnost hrvaških proizvodov na naših policah omejena malodane na blagovne znamke Ledo, Zvijezda in Jamnica in da gre zatorej za bojkot hrvaških proizvodov s strani slovenskih trgovcev. Delež hrvaških proizvodov na naših policah je jasno precej manjši od deleža naših proizvodov na Hrvaškem, a razlog za takšno stanje po zagotovilih Mercatorja ni nameren bojkot, pač pa zgolj počasno povečevanje deleža hrvaških izdelkov iz že omenjenega razloga.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA