nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2006, poved v sobesedilu:

Sedaj pa so jo prevzeli celo oglaševalci, ki se ukvarjajo predvsem s čisto konkretno materialnimi stvarmi - s plasiranjem kakršnihkoli proizvodov na tržišče in prodajo kateregakoli izdelka potrošnikom.

Za konec septembra je Slovensko društvo za odnose z javnostmi pripravilo delavnico Novi pristopi v komuniciranju, kjer naj bi se udeleženci učili znanja, tehnik in ostalih veščin za učinkovito komuniciranje tudi z očiščevalnimi tehnikami: »Preseči omejujoča prepričanja in prebuditi življenjsko energijo s praktično vajo hoje po žerjavici.«
Strokovnjaki za odnose z javnostmi bodo v prvem delu delavnice spoznavali nove strategije, kako ustvariti izjemne proizvode, v drugem delu pa bodo s pomočjo bose hoje po žerjavici odkrili: izvor in nastanek omejujočih prepričanj, njihovo zaznavanje in preseganje, pesimistične misli in njihov vpliv na čustva in vedenje, področja ugodja in kako vzeti strah pred spremembo, pozitivno razmišljanje in metode vizualizacije želenih rezultatov, vizijo uspeha in osebno moč rasti, vaje sproščanja in prepuščanja, trening za dvig življenjske energije, trening razgradnje vzorcev, strahu, dvomov in malodušja ... namesto da bi se ukvarjali z znanstvenim pristopom k prodaji izdelkov, kamor spada pretežno psihologija, se očitno tudi slovensko PR-društvo ukvarja z ezoteriko.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA