nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2006, poved v sobesedilu:

Kaj pa o uspešnem prevzemu slovenskega turističnega podjetja v kontekstu neuspešnih slovenskih poskusov na področju hrvaškega turizma (primer Sunčani Hvar) meni prvi mož Adriatica.net: »Na to lahko odgovorim z dejstvi, da so slovenska podjetja, kot so Mercator, Petrol in, na hrvaškem tržišču ustvarila izjemen poslovni rezultat, pa tudi Kompas 45 % svojega poslovanja ustvari prav na Hrvaškem«. No, več uspeha kot Terme Čatež na Hvaru sta v hrvaškem turizmu imela tudi Istrabenz z Grand hotelom Adriatic v Opatiji in Terme Olimia s Tuheljskimi toplicami.

Skupne slovenske prednosti pri neposrednih tujih naložbah tudi hrvaški prevzem Kompasa ni kaj dosti zmanjšal.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA