nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2006, poved v sobesedilu:

Torej nekaj podobnega, kot se dogaja tudi nekdaj najbolj eminentni košarkarski blagovni znamki čez cesto v Tivoliju, s katero je Union usodno povezan. Najboljši dokaz za to, da je etiketa Uniona vse bolj bleda in da izgublja lokalno pripadnost ter identifikacijo z razvpito pregovorno šišensko in ljubljansko bojevitostjo, je tudi to, da se da sem in tja tudi največje šišenske junake, ki so nekoč v Tivoliju prepevali: »Jaz pa ti pa ena gajba pira, pa jest pa ti pa pivo Unioooon,« ujeti tudi s kakšnim laškim za mizo, utegne pa se celo zgoditi, da včasih koga celo tako zanese, da v vznesenosti ugotovi, da je laško najboljši pir. Mogoče tudi zato, ker v eni zadnjih zadnji reklam za Union, ki nam jo je uspelo videti po televiziji, nastopa in so očitno mislili, da gre za reklamo za Laško.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA