nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2006, poved v sobesedilu:

Neka vedno bolj obrobna etiketa v paleti Pivovarne Laško skupaj z ostalimi proizvajalci pijač in Mercatorjem ter Delom, ki postajata paradna konja laške pivovarne. Torej nekaj podobnega, kot se dogaja tudi nekdaj najbolj eminentni košarkarski blagovni znamki čez cesto v Tivoliju, s katero je Union usodno povezan. Najboljši dokaz za to, da je etiketa Uniona vse bolj bleda in da izgublja lokalno pripadnost ter identifikacijo z razvpito pregovorno šišensko in ljubljansko bojevitostjo, je tudi to, da se da sem in tja tudi največje šišenske junake, ki so nekoč v Tivoliju prepevali: »Jaz pa ti pa ena gajba pira, pa jest pa ti pa pivo Unioooon,« ujeti tudi s kakšnim laškim za mizo, utegne pa se celo zgoditi, da včasih koga celo tako zanese, da v vznesenosti ugotovi, da je laško najboljši pir.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA