nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2006, poved v sobesedilu:

Ker je oglaševalsko akcijo naročil Playboy, je bržčas vsakomur jasno, da je Rebekina golota tako diskretna kot estetska, tako kot profesionalna fotografija, ki Rebekine čare ovekoveči. Od spornih, da ne rečem grešnih delov ženskega telesa sta eksplicitno izpostavljeni samo prsni bradavički, ki pa sta bili do sedaj na nekaterih drugih džambo plakatih za kozmetične izdelke in modno galanterijo tudi že bolj razgaljeni in večji. No, kljub temu so ob pogledu na še posebej hudo bolečino utrpeli v naselju Brezovica, kjer naj bi eden od fundamentalističnih prebivalcev dosegel celo umik plakata ter svojo neposredno akcijo (botrovala naj bi ji tudi skrb za varnost v prometu) za Finance utemeljil z izjavo, da so za voznike lahko moteči tudi obcestni plakati za žensko perilo, vendar je med njimi in Playboyem velika razlika.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA