nova beseda
iz Slovenije
Revija Mladina, leto 2005, poved v sobesedilu:
Predsednica ZPS se ne strinja, da gre za zavajajoče oglaševanje, v svojem odgovoru je med drugim zapisala: »Iz naštetih dejstev izhaja, da ponudba za naročnino na VIP, edino neodvisno potrošniško revijo v Sloveniji, v nobenem primeru ni zavajajoča, saj je vsebina svetovanja svetovalcev ZPS kot ena od navedenih članskih ugodnosti bistveno širša (specialistična svetovanja, posredovanje svetovalne pisarne, svetovanje odvetnikov, posebna telefonska številka, zagotovljenost svetovanja ves čas članstva) od svetovanja, ki ga sofinancira država.« Glavni tržni inšpektor Roman pa je potrdil, da so dobili opozorilo o sumu zavajajočega oglaševanja in že začeli inšpekcijski postopek, v primeru da bodo ugotovili kršitve zakona o varstvu potrošnikov, bodo ukrepali v skladu s pristojnostmi. Predpisana globa za zavajajoče oglaševanje pravnih oseb je od 3 do 10 milijonov tolarjev.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša
ZRC SAZU |
Iskalnik: NEVA |