nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2005, poved v sobesedilu:



Oglas, ki Slovenijo kliče k premisleku o sprejetih družbenih stereotipih, je postal točka upora klenih, ki so ga razumeli kot napad na svoja narodnostna čustva. Tako se je prva, kmalu po objavi v Mladini, odzvala Slovenska nacionalna stranka, ki je očitno zelo resno vzela taktiko najboljša obramba je napad, s katero vse nasprotnike, ki njene izpade označijo za nestrpne, še agresivneje napade in označi za nestrpneže par excellence. in njegova SNS sta oglas Ciganček izkoristila za še enega v vrsti napadov na varuha človekovih pravic in zapisala: »Varuh človekovih pravic, ki ga načeloma odlikuje promptnost v odzivanju, je tokrat očitno spregledal manipulativen oglas Ciganček, ki ga spremlja slogan Če ne boš priden, te bomo dali.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA