nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2005, poved v sobesedilu:

Verjetno tudi ne z ocenami, da so otroci obremenjeni z neumnostmi (g., saj kot bivša ravnateljica ne verjamete, da učitelji otroke poučujejo neumnosti ?); da je potrebno za približno dvajset odstotkov oklestiti učne načrte (zakaj ravno za 20%, do kam jih je treba oklestiti?). Dovolite, da vas spomnim, da so nove učne načrte, nikakor ne na pamet (v ozadju so imeli analize obstoječega stanja in primerljive učne načrte iz drugih, zlasti evropskih držav) pripravljale predmetne kurikularne komisije (v njih so sodelovali strokovnjaki za predmet, didaktiki, učitelji), da je več tisoč učiteljev v študijskih skupinah dvakrat ocenjevalo učne načrte z vidika poučevanja, da so Področna kurikularna komisija za OŠ, Sosvet učiteljev, Nacionalni kurikularni svet in na koncu Strokovni svet za splošno izobraževanje sprejemali učne načrte po naprej opredeljenih in sprejetih kriterijih, med katerimi je bil tudi kriterij kakovost in vrsta znanja v učnem načrtu. In zaradi nesporazumov vas vljudno vabim, da si vse primerjave, analize in rešitve ogledate v arhivu »kurikularne prenove« na Uradu za razvoj šolstva.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA