nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2005, poved v sobesedilu:



To, da svet bolj ceni Kitajsko kot Ameriko, je film-da-te-kap, ki ga bušiji nočejo več gledati, zato so si rekli: Če jim lahko prodamo peto vstajenje Osmega potnika, jim bomo prodali tudi drugo vstajenje W. Busha! No, Bushevi ratingi so še nižje ‐ tako na Bližnjem vzhodu kot v Evropi. Busheva evropska turneja '05 je bila PR operacija, ki je, kot veste, sledila oni drugi veliki PR operaciji po imenu »iraške volitve«. Jasno, volitve v Iraku niso bile sad Busheve ljubezni do demokracije, ampak njegove ljubezni do političnega marketinga, do politične propagande, do propagandnih sloganov, predvsem kakopak do slogana »svoboda je na pohodu«, ki je na tem, da postane marketinško sidro Bushevega drugega mandata.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA