nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2005, poved v sobesedilu:

Dalje: »Čim večji je potemtakem namen sporočila, ki ga je treba prikazati, tem nujneje je, da propaganda odkrije tak načrt za akcijo, ki je psihološko najučinkovitejšiIn: »Čim spretneje so torej dejstva skombinirana in s čim večjim psihološkim čutom so servirana poslušalcem, tem močnejši je uspeh Povsem jasno mu je bilo, kako pomembni za propagando so govorjena beseda, mediji, gramofonske plošče, radio, filmi, parade, zastave, ceremonije, prazniki, astrologija, napihovanje patriotizma, utrjevanje firerjeve vsemogočnosti in nezmotljivosti, stalno napadanje sovražnikov, primitivni nagoni množic, ustanavljanje mednarodnih PR organizacij, zrežirane tiskovne konference, inscenirani javni shodi, fiktivne, sfrizirane novice, sporočila za javnost, plasirana kot novinarski članki, ideologi, preoblečeni v poslovneže in turiste, in manipulacije (požig Rajhstaga).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA