nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2005, poved v sobesedilu:

Tako kot ste prej prepoznali hipije, metalce ali hardcorovce, danes prepoznate večino tistih, ki poslušajo reggae, drum and bass, hiphop ali kakšno drugo elektroniko, ker pač imajo podoben slog oblačenja. Hiphoperski imidž je postal najbolj razširjen mladinski videz, ki se je iz undergrounda osemdesetih let (široke delavske hlače in Adidas) razvil do današnjih blagovnih znamk, kot so Kani, Ecko in Rocawear, linije oblačil pa podpisujejo tudi zvezde kot Jay-Z ali 50 Cent. K temu sodijo še dodatki, kapice, verige in trakci za ključe, ki so skupaj s kovinskimi pasovi, gornjimi deli tričrtnih trenirk, znojniki za zapestja in trobojnico postali splošni simboli urbane nošnje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA