nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2005, poved v sobesedilu:

Gre za bruto znesek, kjer niso upoštevani razni medijski in agencijski popusti, ki jih ponujajo oglaševalcem, kljub temu pa na Mediani ocenjujejo, da je neto vrednost lanskega oglaševalskega kolača znašala slabih 29 milijard tolarjev. Od tega so si skoraj 17 milijard razdelile slovenske televizije ‐ največ (12,3 milijarde tolarjev) Pro Plus s programoma POP TV in Kanal A, nacionalni pa je pripadlo samo 17 odstotkov televizijskega oglaševalskega kolača. Največ je lani oglaševala multinacionalka P & G (3,42 milijarde tolarjev bruto), med slovenskimi podjetji, ki največ namenijo za oglaševanje, pa ostaja na vrhu Mobitel (2,32 milijarde tolarjev bruto).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA