nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2004, poved v sobesedilu:

Na tem polju se bitka kajpada definitionem ne da izbojevati, kajti ne gre več za izbiro: ta je namreč vedno že vnaprej določena, saj človek ‐ če ni ravno prismuknjen ‐ sploh ne more izbirati ne-vrednot.

Ameriški desnici, ki se ji je po hladni vojni uspelo še kako regenerirati skozi obdobje številnih mobilizacij v popularnih think-tankih, in ki jo dandanes podpirajo novinarska samocenzura, močni mediji in podjetniške skupine, je uspelo izumiti ustrezne kode komuniciranja z javnostmi, ki na eni strani služijo njenemu sporazumevanju s kapitalom (outsourcing, downsizing in podobne sestavine social correctness žargona), na drugi pa preprosti jezik vrednot, ki ga uspešno prodaja kot glavni izdelek antipolitičnega marketinga. Privolitev v radikalni diskurz vrednot zagovornike pravic nujno pripelje do poraza.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA