nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2004, poved v sobesedilu:

Tako je izbira prešla v polje »izbire« med »vrednotami« in »nevrednotami«. Na tem polju se bitka kajpada definitionem ne da izbojevati, kajti ne gre več za izbiro: ta je namreč vedno že vnaprej določena, saj človek ‐ če ni ravno prismuknjen ‐ sploh ne more izbirati ne-vrednot.

Ameriški desnici, ki se ji je po hladni vojni uspelo še kako regenerirati skozi obdobje številnih mobilizacij v popularnih think-tankih, in ki jo dandanes podpirajo novinarska samocenzura, močni mediji in podjetniške skupine, je uspelo izumiti ustrezne kode komuniciranja z javnostmi, ki na eni strani služijo njenemu sporazumevanju s kapitalom (outsourcing, downsizing in podobne sestavine social correctness žargona), na drugi pa preprosti jezik vrednot, ki ga uspešno prodaja kot glavni izdelek antipolitičnega marketinga.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA