nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2004, poved v sobesedilu:



Cartier-Bresson je imel vpliv na vse, ampak vse fotografe, če ne neposrednega, pa vsaj posrednega, menijo poznavalci; njegove podobe so se vtisnile v nezavedni spomin generaciji fotografov, ki so mu sledile, marsikdo si celo upa trditi, da so tako zelo prisotne, da so vstopile v naš kolektivni spomin in se zasidrale kot pomniki v vizualni pripovedi o 20. stoletju. Kot fotograf je imel neverjetno sposobnost, da je bil ob pravem času na pravem mestu: fotografiral je državljansko vojno v Španiji in Mehiki, revolucijo na Kitajskem, Indijo v času, ko se je upirala britanskemu kolonializmu, nemško okupacijo, študentske demonstracije leta oseminšestdeset, pa tudi osebnosti, kot so- Sartre, Truman Capote, Matisse, Piaf, in še in še bi lahko naštevali. V svoj objektiv je ujel tiste, ki so odločali o usodi velikega dela sveta, pa tudi najbolj nemočne državljane ...



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA