nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2004, poved v sobesedilu:



Z izjemo SJN se budžeti naših izvenparlamentarnih strank za prihajajoče volitve gibljejo po lestvici med zarezama brez sredstev in skoraj brez sredstev, velika večina pa vsaj neuradno priznava, da bodo obdobje izkoristile predvsem za promocijo v sklopu jesenskih volitev, kjer bi si štiriletni kruhek morda utegnile zagotoviti vsaj v domačem parlamentu. Poleg nekaterih klasičnih marketinških prijemov, kot sta recimo plakatiranje in agitiranje s predvolilnim kombijem (junija štarta »od šanka do šanka, od srca do srca, od gostilne do gostilne« recimo predvolilni kombi, tovrstnega neposrednega terenskega canvassinga se poslužuje tudi), so čisto vsi veliko večino svojih topov osredotočili na brezplačna TV-soočenja, kjer lahko z minimalnim vložkom v principu navdušijo najširšo maso. Ob tem, kako naj bi bilo za eksotične politične poganjke zgledno poskrbljeno na papirju, se v praksi najde prenekateri grenki očitek, saj naj bi recimo prijavni roki za brezplačna oglaševalna mesta pogosto potekli tako daleč nazaj, da določene "mikrostrančice" takrat še niti približno niso mogle vedeti, ali bodo s svojo listo sploh skočile v areno.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA