nova beseda
iz Slovenije
Revija Mladina, leto 2004, poved v sobesedilu:
Mediana, Inštitut za raziskovanje trga in medijev, je v sodelovanju s sorodnima agencijama v Zagrebu in Beogradu opravila raziskavo o razlikah med potrošniki Slovenije, Srbije in Hrvaške. Raziskava je sicer pokazala razlike, ki nakazujejo in skupaj z nekaterimi makroekonomskimi kazalci potrjujejo, da je Slovenija najbolj razvita država v jugovzhodni Evropi, hkrati pa prinesla tudi nekatere presenetljive ugotovitve o.
Najprej o nekaterih potrošniških kazalcih, ki potrjujejo nekajkrat višji standard: vsako četrto gospodinjstvo ima dva avtomobila (na Hrvaškem vsako osmo, v Srbiji vsako dvajseto), skoraj vsako drugo gospodinjstvo je priključeno na internet (na Hrvaškem vsako četrto, v Srbiji vsako sedmo), skoraj vsak ima bančni račun (v Srbiji samo vsak tretji), vsak tretji je življenjsko zavarovan (na Hrvaškem in v Srbiji samo vsak 12 državljan), skoraj vsako drugo gospodinjstvo ima pomivalni stroj (na Hrvaškem vsako četrto, v Srbiji vsako deveto) in vsak sedmi že
uporablja internetno poslovanje z banko (na Hrvaškem vsak 21. državljan).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša
ZRC SAZU |
Iskalnik: NEVA |