nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2003, poved v sobesedilu:



Na njihovo srečo med delovnim jedrom dvanajstih oskrbnikov portala (ki jim ta dejavnost praviloma pomeni hobi in se ga lotevajo vsak dan takoj po redni službi) ne najdemo samih altruističnih dobričin, temveč premorejo tudi nadvse ciljno usmerjenega marketinškega direktorja. 30-letni na vprašanje o motivu ne pomisli na umor, temveč s samozavestnim nasmeškom opozori na ves marketinški potencial, ki ga princip spletnega kljunčkanja nedvomno prinaša s sabo. Podjetje naj bi v tem trenutku sicer še vedno trdno tičalo v fazi čistega vlaganja (skupna vsota dosedaj vloženega kapitala je poslovna skrivnost, govori pa se bojda o težkih milijonih), točko break-even naj bi predvidoma dosegli v drugi polovici naslednjega leta. Priliv naj bi prišel predvsem na krilih navala spletnih oglaševalcev in cele plejade najrazličnejših tie-inov in spin-offov, torej povezav s ponudniki tretjih dobrin ter storitev.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA