nova beseda iz Slovenije

Revija Jana, leto 2007, poved v sobesedilu:

Mediji bodo vsako njihovo besedo, misel ali pomisel zapisali, ker je pač že tako, da je treba strani in minute zapolniti. To je zastonj marketing kandidatov, ki bodo že na jesen morali svoje oglaševanje tudi plačati, in že zdaj jih po fotostudiih lišpajo in pripravljajo na plakatne vojne, snemajo njihove spote, v katerih bodo obljubljali čisto vse, tudi tisto, česar potem, ko bo nekdo izvoljen, sploh ne bo mogel uresničiti; ker predsednik države ni čarodej in ker je, kot vemo, simbolična figura. V času kislih kumaric se torej letos dogaja tudi nevidna predsedniška kampanja, v kateri kandidati razmišljajo, kaj bi med uradno kampanjo takšnega počenjali, da bi jih volivci vzljubili in si rekli, ta je pa naš.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA