nova beseda
iz Slovenije
Revija Jana, leto 2007, poved v sobesedilu:
Trditev, da nam podatek, da si v Sloveniji avtomobila ne more privoščiti le 2 odstotka gospodinjstev, počitnice pa so nedosegljive za kar 32 odstotkov gospodinjstev, kaže »tipično slovenski odnos do avta« in napačen odnos do (materialnih) dobrin, je iz trte izvita. Avto danes ni več nikakršno razkošje, temveč nuja, podatek, da 44,1 odstotka prebivalcev Slovenije lani ni odšlo na nobeno potovanje, pa kaže na resničen socialni položaj, ki vlada v naši državi, in prikrito revščino. Ne glede na to, da je v tretjem četrtletju leta 2006 odšlo 55,9 odstotka prebivalcev Slovenije na okoli 1,9 milijona zasebnih potovanj, da slovenske turistične agencije sporočajo, da prodaja daljših in krajših ‐ bolj ali manj eksotičnih potovanj ‐ presega vse pričakovanje in podira vse rekorde, in da je veliko ljudi, ki si enkrat na leto privoščijo daljše, dvakrat pa krajše počitnice, je vse to zgolj privid raja.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani