nova beseda iz Slovenije

Revija Jana, leto 2007, poved v sobesedilu:

Najpomembnejše od vsega je, da v šoli pripravijo individualni program ‐ skupaj s starši ga pripravi strokovnjakov, ki obravnava določenega učenca ‐ cilje pa nato oblikujejo ob sprotnem upoštevanju otrokovih posebnih potreb.

»Veliko časa namenjamo razvijanju samostojnosti pri šolskem in tudi domačem delu, hkrati pa si prizadevamo, da ima znanje, ki ga ti otroci pridobivajo, čim večjo uporabno vrednost,« pravi, profesorica defektologije, ki nam tudi s zgledi pokaže, kako je treba situacijo ali nalogo razdeliti na faze oziroma korake, jo poenostaviti in prilagoditi dojemanju otroka z avtizmom. Nenehno je treba spodbujati tisto, kar otrok lahko naredi, nato pa ga tudi nagraditi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA