nova beseda iz Slovenije

Revija Jana, leto 2007, poved v sobesedilu:

Vsi morajo razumeti, da ne gre za otroka, ki namenoma nagaja ali izziva, temveč za otroka z motnjami v čutnem zaznavanju, ki se mu zdi okolje, v katerem mora živeti, pogosto zelo neprijazno. Najpomembnejše od vsega je, da v šoli pripravijo individualni program ‐ skupaj s starši ga pripravi strokovnjakov, ki obravnava določenega učenca ‐ cilje pa nato oblikujejo ob sprotnem upoštevanju otrokovih posebnih potreb.

»Veliko časa namenjamo razvijanju samostojnosti pri šolskem in tudi domačem delu, hkrati pa si prizadevamo, da ima znanje, ki ga ti otroci pridobivajo, čim večjo uporabno vrednost,« pravi, profesorica defektologije, ki nam tudi s zgledi pokaže, kako je treba situacijo ali nalogo razdeliti na faze oziroma korake, jo poenostaviti in prilagoditi dojemanju otroka z avtizmom.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA