nova beseda iz Slovenije

Revija Jana, leto 2007, poved v sobesedilu:

Potrošniški stroj se ne bi več vrtel, kot je treba; in alternativa, vlaganje v sklade, s katerimi predrago kupujejo podjetja, iz katerih je potem treba iztisniti, kajpada na račun delavcev, z odpuščanjem in s pritiski, čim več, ni nič boljša. Zgražanje nad trumami, ki se zgrinjajo na otvoritve trgovin, še posebej poceni trgovin, ki si poleg ugodnega nakupa želijo tudi ali pa samo malo zabave, kakršno kdo drug najde kje drugje, trdi tudi dr., strokovnjak za tržno komuniciranje, sicer pa predavatelj na ljubljanski Fakulteti za družbene vede, je neutemeljeno moraliziranje. Otvoritveni dogodek, kakršnemu smo bili konec marca priča pred trgovinami ‐ petnajstim, je obljubila nemška diskontna družba, se bo kmalu pridružilo novih deset ‐ je pač samo razmeroma nov marketinški prijem, s katerim se veliko ljudem pove, da je tu nova "velešpecerija"; o tem, da jo potrebujemo, pa ni dvoma.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA