nova beseda iz Slovenije

Revija Jana, leto 2007, poved v sobesedilu:

Zadnji četrtek v marcu je bil za del slovenskih potrošnikov velik dan: dve leti po tistem, ko se je začelo govoriti, da se poleg avstrijskega Hoferja pripravlja na naskok na tukajšnji trg nemška diskontna družba Lidl, so se v vseh večjih mestih od do Lendave odprla vrata novih, škatlastih, tisoč do tisoč tristo kvadratnih metrov velikih trgovin, v katerih kupcem, tako oglašujejo, za njihov denar ponujajo več. »Več za vas!« piše na plakatih, tudi največjih, s katerimi je bila že dolgo pred težko pričakovano otvoritvijo prelepljena država, in tistih, ki so se že prvi dan o tem prepričati na lastne oči, je bilo zelo veliko. Kdor je šel gledat sanje, dokumentarec o nesramni potegavščini, ki sta si jo s poceni blaga željnimi kupci privoščila dva praška študenta, ta ve, tudi če ga ni na takih veselicah, kakšna je gneča in kolikšni so pričakovanje, nestrpnost in (včasih) kar surovost takšne množice!



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA