nova beseda iz Slovenije

Revija Jana, leto 2007, poved v sobesedilu:

Že kar v prvi številki se je zastavilo vprašanje, ki pekli novinarje še zmeraj: kako se izogniti pakiranju reklamnih sporočil v avtorske tekste ali, povedano drugače, bralci namreč domnevajo, da jim kakšen izdelek hvali neodvisen pisec in kritik, v resnici pa gre za plačano reklamo. Kar na dveh straneh je namreč objavljen tekst Sladko pecivo v naši prehrani, čisto na koncu pa je majhen znak Žita, ki je takrat spravilo na trg pakirane rolade. Članek ni videti reklamen, še posebej, ker je čisto na začetku podpisan naš najbolj znani strokovnjak za prehrano dr. Dražigost, ki bralce prepričuje, da vse slaščice niso škodljive, če so manj kalorične in če jih jemo na koncu obrokov, so v resnici celo koristne.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA