nova beseda
iz Slovenije
Vikend - Priloga Dela, leto 2007, poved v sobesedilu:
Komercialne radijske postaje so namreč začele uporabljati t. i. nemški model za zvišanje poslušanosti, ki določa ozek arzenal skladb, predvsem iz zakladnice blagozvočnega, neangažiranega popa 80. in 90. let, nekatere celo opravljajo telefonske ankete, v katerih naključni ljudje v nekaj sekundah poslušanja določijo, ali gre za hit ali ne.
Skozi takšno sito lahko torej pronicajo samo hiti na prvo žogo in tako založbe zdaj precej težko na radijske postaje spravijo material, ki zahteva večkratno poslušanje, predvsem rock (vlada namreč prepričanje, da glasne kitare ljudi dandanes motijo), rap, sofisticirani r&b ipd. Ne glede na kakovost in priljubljenost se radijske postaje obotavljajo že pri predvajanju novih skladb starejših, uveljavljenih izvajalcev, kaj šele mladih in neuveljavljenih.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani