nova beseda
iz Slovenije
Vikend - Priloga Dela, leto 2007, poved v sobesedilu:
Sonyjeve Barve je v Glasgowu posneto impresivno nadaljevanje večkrat nagrajene akcije Žogice (Balls) za televizorje Sony Bravia. Oglas, ki je stal dva milijona funtov (skoraj milijon funtov so porabili samo za eksplozivna sredstva), je eden najbolj ambicioznih, kar so jih kdaj posneli v Veliki Britaniji, saj so zanj porabili 18 dni priprav, 9 dni snemanja, 200 ljudi, 70.000 litrov barve, 57 kilometrov bakrene žice, šest tednov postprodukcije, 5 dni in 60 ljudi za čiščenje. Na koncu se je zadovoljil z zlatim levom, tako kot tudi oglas v slogu klasičnega muzikala Pretty s teniško megazvezdnico Šarapovo v glavni vlogi, ki si je prislužil še »leva« za najboljšo filmsko pesem I Feel Pretty.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani