nova beseda
iz Slovenije
Polet - priloga Dela, leto 2008, poved v sobesedilu:
Avtorica Uche Okonkwo v knjigi Luxury fashion branding H&M skupaj z in uvršča med znamke z nizko premijo, ki jih ni mogoče prišteti med t. i. supermarket znamke, kot sta- in Tesco, igrajo pa ključno vlogo pri zmanjševanju pomena prestižnih potrošnikov. Poleg sodelovanj z zvenečimi modnimi imeni k temu najbolj pripomorejo H&M-ove trgovine, ki so tako v nakupovalnih središčih, na najbolj obleganih mestnih ulicah kakor tudi na prestižnih lokacijah: newyorški Peti aveniji, v londonskem Knightsbridgeu in na pariških Elizejskih poljanah. Na dovoljenje za odprtje slednje so morali čakati celo leto, saj so se mestne oblasti ustrašile, da bi njihova navzočnost kljub trgovinam, in Manga, ki tam že stojijo, »zbanalizirala ulico«.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani