nova beseda
iz Slovenije
Polet - priloga Dela, leto 2008, poved v sobesedilu:
Naslediti modnega oblikovalca, ki je umrl ali se upokojil, je mnogo laže kot nadomestiti še delujočega oblikovalca, ki je poleg tega še na vrhuncu ustvarjalne energije. Takšno breme mora nositi van Assche, ki je aprila lani na mestu kreativnega direktorja Dior homme zamenjal Hedija Slimana. Slimane je od leta 2000, ko je postal glavni oblikovalec moškega Diorja, tega ne le znova postavil na zemljevid moških modnih znamk ‐ Diorjeva kolekcija za moške se je v 80 in 90. letih imenovala Dior Monsieur ‐, ampak njegovo prodajo povečal za deset odstotkov in Diorjevega moškega s pomočjo prijateljevanj s pripadniki londonske glasbene scene, zlasti s Petom Dohertyjem, iz prefinjenega poslovneža preobrazil v modno ozaveščenega posameznika, ki se spogleduje z glam rockom in novo romantiko iz 70. in začetka 80. let. Samoumevna so postala super ozka oblačila ‐ Lagerfeld je moral shujšati skoraj 40 kilogramov, da se je stlačil v Slimanove hlače ‐, ki bi bila prav lahko tudi ženska.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani