nova beseda iz Slovenije

Polet - priloga Dela, leto 2008, poved v sobesedilu:

Nekatere modne znamke strankam ponujajo dodatna doživetja: Bvlgari sobo v svojem milanskem hotelu, ki se mu bo kmalu pridružil hotel na Baliju, Louis Vuitton pa je začel trkati na socialno in ekološko ozaveščenost svojih strank, ko je septembra lani na velikih plakatih svoje torbe postavil k Alu Goru in Gorbačovu, kar jima je povrnil s finančno donacijo njunima Climate Projectu in Cross International, katerih pobudnika sta. Modni konglomerati se močno trudijo, da bi prestižne znamke ponudile to, kar so ponujale na začetku ‐ doživetje unikatne izkušnje, in hkrati, kot je dejal Ford, »zamenjale praznino z globino«. Žal to počnejo vse preveč selektivno. l



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA