nova beseda iz Slovenije

Polet - priloga Dela, leto 2008, poved v sobesedilu:





Kljub širjenju »no logo« koncepta in prodajne mreže je znamko v 90. letih močno prizadela japonska gospodarska recesija, ki je odzvanjala še leta 2001, ko je Muji prvič od svoje ustanovitve zabeležil izgubo. Njegovi vodilni so se na to bliskovito odzvali: zmanjšali so razpon izdelkov, ki je narasel že na več kot šest tisoč, in na mesto kreativnega direktorja imenovali priznanega grafičnega in industrijskega oblikovalca ter kustosa centra Nippon design Kenya Haro, enega najvidnejših članov generacije japonskih oblikovalcev, poznanih po filozofiji nevidnega dizajna, v katero spadata še Naoto Fukasawa in Maeda. Hara je z vključitvijo nekaterih idej iz svojega ustvarjanja znamki dal nov zagon. Mujijevo identiteto pa je označil takole: »Muji ima tudi znotraj sebe več pomenov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA