nova beseda iz Slovenije

Polet - priloga Dela, leto 2007, poved v sobesedilu:

Predvsem Azija, ki se je počasi gospodarsko prebujala, je burila poslovno domišljijo Dasslerja, afriške tekače je pač podpiral že nekaj časa. A ker zgolj ena, čeprav tako vplivna korporacija, kot je bil Adidas, ni bila dovolj za zares globalno akcijo, je Havelange po tihem računal, da bi se tej mali, a silno vplivni neuradni združbi želel pridružiti tudi Nally, britanski marketinški genij, ki je s televizijskim komentatorjem ustanovil agencijo Nally in sklenil prve resne sponzorske pogodbe za podjetja Ford,, Esso,&Hedges in zavarovalnico Cornhill. Dassler je namreč nekaj mesecev pred začetkom olimpijskih iger v Münchnu leta 1972 slišal za Nallyeve ideje ter na pogajanja o morebitnem sodelovanju poslal bivšega britanskega atleta in pred petintridesetimi leti Adidasovega uslužbenca Boulterja. Nally je med tajnim sestankom v francoskih Alzacih sprejel Dasslerjevo povabilo in naredil načrt za kampanjo blagovne znamke Arena, pod katero je Adidas prodajal svoje kopalke, ki jih je v Münchnu seveda nosil Mark Spitz. A še bolj kot izjemnih sedem Spitzovih kolajn je Dasslerja in Nallyja obsedal nogomet.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA