nova beseda iz Slovenije

Nedelo - Nedeljska izdaja časopisa Delo, leto 2008, poved v sobesedilu:





Po mnenju Zveze potrošnikov Slovenije lahko poziv k bojkotu, ki naj bi ga po internetu sprožili potrošniki, razumemo tudi kot odsev stiske, v kateri se je ob nezadržnem višanju cen znašel del potrošnikov, ki morajo zdaj dvakrat obrniti vsak evro, celo pri osnovnih živilih.



»Tudi drugi potrošniki, ki tovrstne stiske pri nakupovanju ne poznajo, seveda iščejo načine, kako trgovcem, dobaviteljem in drugim sporočiti: 'Dovolj je, šli ste predaleč, takšnih cen nismo pripravljeni plačati.'«
Pri zvezi potrošnikov sicer menijo, da rešitve ne gre iskati v tako drastičnem ukrepu, kot je splošni bojkot, ampak je po njihovem mogoče veliko storiti že s premišljenim nakupovanjem, primerjanjem cen istovrstnih izdelkov in kritično presojo najrazličnejših posebnih ponudb in akcij, za katere se velikokrat izkaže, da niso tako ugodne, kot se kažejo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA