nova beseda iz Slovenije

Nedelo - Nedeljska izdaja časopisa Delo, leto 2008, poved v sobesedilu:

Sestavili so steno slavnih, mi pa smo jo raztolmačili: jejte poli ‐ oglaševalska agencija Futura DDB je namreč za mesni triumf pobrala kar štiri odlikovanja, poleg tega pa še za oglaševalsko osebnost in (že desetič!) naj agencijo.



Psihološka analiza letošnjega SOF prosto po njegovem predsedniku Romanu je, da slovenskemu oglaševanju samo zavesti ne manjka, treba pa bo razviti samo zavedanje. S slednjim nagrajeni oglaševalski osebnosti, ustanovitelja Future in, najbrž nimata težav, morda pa stvar ni povsem jasna s prvim terminom ‐ če gre brati med vrsticami Vičičevega zahvalnega govora: »Nagrado dobiš na dva načina: ali da storiš nekaj dobrega za družbo ali pa, za manj talentirane, po zbranih točkah na SOF.«



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA