nova beseda
iz Slovenije
Nedelo - Nedeljska izdaja časopisa Delo, leto 2007, poved v sobesedilu:
Pri Rojčevih, ki imajo trenutno 55.000 trt in naj bi letos pridelali prav toliko litrov vina, so znani po vinih, potem pa jih opremili kar z blagovno znamko ‐ delajo namreč tudi rdeči in beli Stari, zvrst, ki se prodaja celo v vrhunskih restavracijah v Franciscu, Los in Moskvi. Lani so v Moskvo prodali 4000 buteljk njihovega vrhunskega vina; je že vzpostavil stike tudi z verigo vrhunskih restavracij Cunn, ki jih vodi znan inovatorski japonski Haruhiko Koshimizu. Ta je že leta 2004 preizkusil Rojčeva vina, bil navdušen, tako da jih je nekaj že naročil za goste, ki v njegovih specializiranih restavracijah za večerjo odštejejo po 1000 dolarjev na osebo ... in seveda zahtevajo vrhunsko kapljico.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani