nova beseda iz Slovenije

Nedelo - Nedeljska izdaja časopisa Delo, leto 2007, poved v sobesedilu:

Torej, zagotovo gre za premalo usklajeno hiperaktivnost »vodilnih« kandidatov, ki vodijo povsem klasično kampanjo ‐ uporaba tehnologije (spletni blogi in videoposnetki, TV-oglasi), direktni marketing, izdaja knjig, obiskovanje krajev in ljudi po vsej Sloveniji ‐ kot bi na seznamu črtali opravljene naloge, z močnim priokusom ‐, da včasih dobimo vtis o neavtentičnosti ali razglašenosti celostne podobe, ne čuti se »melodije«, rdeče niti, konsistentnega ritma strategije. Sicer pa so nekateri morali biti hiperaktivni že zato, da dosežejo »prebojnost«, saj je že v to, da na primer donedavnemu visokemu poklicnemu diplomatu ali guvernerju banke ljudstvo tako rekoč čez noč podzavestno prizna, da je sprejemljiv kot kredibilen kandidat za predsednika naroda, treba vložiti ogromno energije. Türku je tako s pomočjo nasvetov uspelo postati kredibilen, čeprav sta z včasih nekoliko nerodna med »običajnimi« ljudmi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA