nova beseda
iz Slovenije
Nedelo - Nedeljska izdaja časopisa Delo, leto 2007, poved v sobesedilu:
Prav zato potrebuje posebne politične veščine! Torej, zagotovo gre za premalo usklajeno hiperaktivnost »vodilnih« kandidatov, ki vodijo povsem klasično kampanjo ‐ uporaba tehnologije (spletni blogi in videoposnetki, TV-oglasi), direktni marketing, izdaja knjig, obiskovanje krajev in ljudi po vsej Sloveniji ‐ kot bi na seznamu črtali opravljene naloge, z močnim priokusom ‐, da včasih dobimo vtis o neavtentičnosti ali razglašenosti celostne podobe, ne čuti se »melodije«, rdeče niti, konsistentnega ritma strategije. Sicer pa so nekateri morali biti hiperaktivni že zato, da dosežejo »prebojnost«, saj je že v to, da na primer donedavnemu visokemu poklicnemu diplomatu ali guvernerju banke ljudstvo tako rekoč čez noč podzavestno prizna, da je sprejemljiv kot kredibilen kandidat za predsednika naroda, treba vložiti ogromno energije.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani