nova beseda iz Slovenije

Nedelo - Nedeljska izdaja časopisa Delo, leto 2007, poved v sobesedilu:

Tudi zato imajo dandanes oglaševalci čedalje težjo nalogo, je prepričana, direktorica Emzina, Zavoda za kreativno produkcijo, ki je pripravil do 23. novembra odprto razstavo.



Če ne drugega, kopica živobarvnih podob, večinoma formatov 50 krat 70 centimetrov ali 70 krat 100 centimetrov ‐ ker v tistem obdobju še niso imeli dovolj velikih strojev za tiskanje večjih ‐, zbudi vsaj nostalgijo po dobrih starih časih, ko so se stvari zdele veliko bolj preproste in manj vsiljive kot danes, ki nas podobe oblegajo od vsepovsod, a smo se jih kljub temu oziroma ravno zato naučili bolj ali manj ignorirati. »Pri izdelkih, ki so nastajali od leta 1945 do 1970, še ne gre za ideje in koncepte kreativnih timov, ki so zdaj srčika oglaševalskega procesa, ampak je bilo bistveno predvsem, za katero podjetje in kateri njegov izdelek gre,« je povedala, diplomirana oblikovalka vizualnih komunikacij.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA