nova beseda
iz Slovenije
Nedelo - Nedeljska izdaja časopisa Delo, leto 2007, poved v sobesedilu:
»Škarje in platno imajo v rokah producenti, saj morajo zagotoviti zaplet in pestro dogajanje, ki bosta pripeljala do dramatične napetosti. V svetu je sistem izbiranja kandidatov še dosti bolj dognan kot pri nas; kandidati morajo opraviti težka psihološka preverjanja in zdravniške teste, producentske hiše najemajo celo zasebne detektive, ki zbirajo informacije o potencialnih tekmovalcih, na podlagi česar nato sklepajo o njihovih reakcijah, potezah med šovom ‐ sestavijo psihogram skupine, ki vključuje značajsko raznolike tekmovalce, kar je seveda zagotovilo, da bodo gledalci priča psihološkim bojem, hitrim preobratom, nepričakovanim nesporazumom, moralnim konfliktom ...« pojasnjuje dr. s katedre za medijske in komunikacijske študije na FDV.
»Zanimivo je, da prijavljeni na začetku nimajo velikih pričakovanj, še manj jasnih predstav o posledicah sodelovanja.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani