nova beseda iz Slovenije

Nedelo - Nedeljska izdaja časopisa Delo, leto 2007, poved v sobesedilu:

Tudi pri njihovem uspešnem vstopanju v slovensko družbo gre hkrati za odlično tržno strategijo, saj se okoli njih zganja veliko medijskega hrupa, a se žal v javnih debatah o resničnostnih šovih razpravlja le o tem, kaj se spodobi in kaj ne, koliko seksa in golote se lahko prikaže, nihče pa ne obravnava vprašanj, ki so za družbo dejansko pomembna in jih porajajo resničnostni šovi, meni dr., predavateljica s katedre za medijske in komunikacijske študije na FDV.



Produkcijske hiše, ki vabijo v resničnostne šove (RŠ), poudarjajo prepoznavnost, ki naj bi si jo ljudje s tem pridobili, obljubljajo jim, da bodo videli in doživeli nekaj popolnoma novega in vznemirljivega. Po svoje nam ti šovi zato sporočajo, da je tisto, kar imamo oziroma živimo, manj pomembno in (pre)običajno.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA