nova beseda iz Slovenije

Mag - revija - ČGP Delo, leto 2008, poved v sobesedilu:

Marketinško gledano je razlaga za ta polom preprosta: uporabljal je le en prodajni kanal in eno trženjsko orodje ‐ svoje ime kot blagovno znamko, medtem ko so njegove tiskane knjige na voljo na deset tisoč prodajnih mestih, založnik zanje naredi reklamo, organizira mu bralne turneje, omogoči mu pojavljanje v medijih, agent pa proda knjigo v čim več držav, na koncu pa še filmske pravice, in če gre po sreči, po knjigi nastali film nato še pospeši prodajo knjige. Ko Stephen torej izda knjigo pri klasičnem založniku, se sproži celotna propagandna in piarovska mašinerija, kar se seveda ni zgodilo, ko je roman prodajal le na svoji spletni strani. Zato bodo založniki preživeli tudi, če bo e-knjiga izpodrinila tiskano, saj bo vedno moral vsebino nekdo tržiti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA