nova beseda iz Slovenije

Mag - revija - ČGP Delo, leto 2008, poved v sobesedilu:

Stvar si je zamislil tako, da bi si ga ljudje naložili v računalnik in mu za vsako nadaljevanje plačali dolar. Po dobrega pol leta je projekt opustil, ker je zaslužil bistveno manj, kot bi s tiskano knjigo. Marketinško gledano je razlaga za ta polom preprosta: uporabljal je le en prodajni kanal in eno trženjsko orodje ‐ svoje ime kot blagovno znamko, medtem ko so njegove tiskane knjige na voljo na deset tisoč prodajnih mestih, založnik zanje naredi reklamo, organizira mu bralne turneje, omogoči mu pojavljanje v medijih, agent pa proda knjigo v čim več držav, na koncu pa še filmske pravice, in če gre po sreči, po knjigi nastali film nato še pospeši prodajo knjige.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA