nova beseda
iz Slovenije
Mag - revija - ČGP Delo, leto 2008, poved v sobesedilu:
Slogan Daj je torej, kot dodaja Smrekarjeva, mišljen kot metafora za začetek neke aktivnosti, saj naj bi se v tem pomenu tudi sicer pogosto uporabljal v pogovornem jeziku: »Navsezadnje pa nobene vožnje z avtomobilom brez tega, da ’damo’, niti ne moremo začeti, ne glede na hitrost, ki jo nato med vožnjo razvijemo.«
Glavni razlog, zakaj so izbrali ravno hondo, je predvsem privlačen videz vozila, ne pa njegove vozne lastnosti: »Ker je avto del promocijske akcije, je to, da s svojo obliko pritegne poglede mimoidočih ali mimovozečih se ljudi, zagotovo njegova prednost.« Z reklamnimi slogani, podobnimi filmskim naslovom se, kot pripominja Smrekarjeva, srečujemo na vsakem koraku, večina med njimi ima več pomenov, posameznik pa si jih lahko razlaga tudi povsem po svoje.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani