nova beseda iz Slovenije

Mag - revija - ČGP Delo, leto 2008, poved v sobesedilu:

Pravzaprav za koncertno dogajanje pri nas že dolgo veljajo podobna pravila kot na knjižnem trgu; če dobri, a premalo pompozni avtorji svojih knjig ne prodajajo, so za to krivi mediji, ki literarni kritiki namenjajo vse manj prostora, če imajo založniki srečo in prodajajo vroče blago, pa običajno dosegajo tržne rezultate kar po zaslugi t. i. črednega nagona. Organizirati denimo koncert skupine Il Divo tako dandanes v Sloveniji ne pomeni nikakršnega poslovnega tveganja, je pa v deželici pod Alpami težko prirediti nastop svetovno znanega izvajalca, ki trenutno morda ni na vrhuncu priljubljenosti. Seveda se postavlja vprašanje, kdo neki so razne »eksotične« agencije, ki se tu pa tam velikopotezno lotijo organizacije katerega od glasbenih dogodkov, vanj pa vložijo malo ali skorajda nič denarja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA