nova beseda iz Slovenije

Mag - revija - ČGP Delo, leto 2008, poved v sobesedilu:





STO, ki nosi levji delež oglaševanja Slovenije, je letos za promocijo znotraj Slovenije porabila 200.000 evrov, polovico za utrjevanje znamke I feel Slovenia ter oglaševanje v domačih medijih in polovico za organizacijo različnih dogodkov, kot so dnevi odprtih vrat STO, svetovni dan turizma in podobno. Po lastnih navedbah je STO letos sodelovala pri Dnevnikovih prilogah Slovenija in EU ter Evropska mesta, pri prilogi Primorskih novic Slovenske počitnice, oglaševala je v Slovenia Timesu, Inflight Magazinu in Financah, sodelovala je z Radiom SI, televizijo Novo mesto in tednikom Demokracija ‐ skupaj v vrednosti okoli 50.000 evrov. Med omenjenimi mediji, ki imajo zaznaven nacionalni doseg oziroma ključen del mednarodnega občinstva, gotovo izstopata zadnja dva.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA