nova beseda
iz Slovenije
Mag - revija - ČGP Delo, leto 2008, poved v sobesedilu:
Čeprav se razsežnosti problema zavedajo, saj prejemajo vprašanja uporabnikov, menijo, da so izjeme v zakonu opredeljene dovolj jasno. Apek novega splošnega akta o nalepki mimo obstoječih določb zakona seveda ne more izdati, “lahko pa podpre morebitno pobudo, da je o ustrezni rešitvi treba razmisliti ob naslednji spremembi zakona o poštnih storitvah”. Slovenija je po njihovem védenju sicer edina država, ki problem reklamnih tiskovin ureja z nalepko, s katero je po njihovih podatkih stalno opremljenih okrog dvanajst odstotkov poštnih nabiralnikov, veliko uporabnikov pa se zanjo odloči pred odhodom na počitnice.
Ministrstvo za gospodarstvo, ki je pristojno za zakon o poštnih storitvah, smo vprašali, ali so že pretehtali možnosti za vključitev brezplačnikov med nenaslovljene marketinške vsebine, katerih vročanje lahko uporabnik prepove.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani